#3397 Nefunkční služba

Mezninárodní přeprava

Objednal jsem si a zaplatil u vás mezinárodní přepravu.
Od té doby se mnou nikdo nekomunikuje a nejsou vůbec jasné další kroky - jak mám dopis podat, kam a do kdy?

T. Nguyen 28.10.2024 17:36

Odpověď

Dobrý den, 

jakmile odešlete objednávku přepravy, zaplatíte ji, my ji poté zpracujeme a zasíláme na e-mail veškeré potřebné informace k vyzvednutí zásilky. Pokud je Váš dotaz aktuální, můžeme Vám doporučit nás kontaktovat s konkrétním číslem objednávky přepravy a vše prověříme.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 01.11.2024 16:52
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro