#3121 Vyplnění elektronické objednávky - údaje o zásilce

Mezninárodní přeprava

Po vyplnění údajů o zásilce nejde postoupit k dalšímu kroku, systém po mě požaduje vyplnit údaje o doručení, ale nevím, kam mám údaje o doručení doplnit . nic nevyplněného na stránce není.

V. Levinský 06.08.2024 09:23

Odpověď

Dobrý den, 

aktuálně nemáme na stránkách žádný problém hlášený, pokud tedy přetrvává stav, kdy Vám nejde zadat přeprava zásilky, prosíme o kontaktování telefonicky či e-mailem. Rádi Vám pomůžeme s objednáním. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 13.08.2024 16:53
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro