#2597 Dotaz

Ostatní

Dobrý den, zásilka nebyla odvezena z důvodu špatně uvedené adresy. Jak se řeší vrácení platby? DPD řeklo, že přes vás.
Děkuji

I. Šmídová 28.02.2024 08:38

Odpověď

Dobrý den, 

pokud je Váš dotaz aktuální, doporučujeme Vám kontaktovat náš zákaznický servis telefonicky nebo e-mailem. Ověříme potřebné informace u přepravce DPD, aby přeprava zásilky či případné vrácení platby proběhlo v pořádku.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz 

ShipEx.cz 08.03.2024 11:00
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro