#2871 Email

Ostatní

Dobrý den ,
Včera jsem u vás udělal objednávku do Španělska a nedostal jsem instrukce na e-mail
Vše proběhlo v pořádku včetně Platby

Děkuji
M. Svoboda

M. Svoboda 30.05.2024 08:17

Odpověď

Dobrý den, 

Vaši objednávku jsme včas zpracovali, zaslali Vám přepravní štítky a nyní je Vaše zásilka již na cestě k příjemce do cílové destinace. Můžeme Vám doporučit hlídat doručení zásilky v trackingu zásilky přímo na stránkách přepravce FedEx, a to pomocí čísla balíku, jež jsme Vám zaslali po zpracování do e-mailu.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 31.05.2024 14:42
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro