#1650 nepripravena zasilka

Ostatní

Dobrý den obracím se s dotazem kdy nebyla vyzvednuta dnešního dne zásilka která nebyla mou vinou připravená zdali musím objednávat nový termín přepravy či se to automaticky přesunula na pondělí?

Děkuju bednařík

bednarik 21.07.2023 17:05

Odpověď

Dobrý den, 

pro přepravu jste si zvolil přepravní společnost WE l DO, u této společnosti je zvykem, že při neúspěšném pokusu o vyzvednutí zadávají automaticky nový požadavek na následující pracovní den. Nicméně vidím, že nyní je Vaše zásilka na cestě na depo, odkud se bude v příštích dnech doručovat. Věříme, že přeprava zásilky proběhne v pořádku. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz 

ShipEx.cz 25.07.2023 14:48
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro