#1781 ŠTÍTEK
Dobrý den, vyplňuji formulář na odvoz balíčku a zjistila jsem , že je přeškrtnutý ŠTÍTEK. Prosím pěkně, můžete mi štítek se jménem a adresou vytisknout???. Jsem starší paní, nemám tiskárnu a ani bych to neuměla z mailu nechat vytisknout. Jestli to nemůžete udělat, tak bohužel nemohu balíček poslat.
Děkuji za pochopení.
Svobodová M.
Odpověď
Dobrý den,
aby přeprava zásilky mohla proběhnout, je prvotně potřeba zadat objednávku přepravy na našich stránkách, kde zadáte rozměry a hmotnost zásilky a odkud a kam se zásilka posílá. Poté si vyberete z nabídky různých přepravců a v dalším kroku vyplníte konkrétní adresu vyzvednutí a doručení. Objednávku odešlete a zaplatíte, načež my objednávku zpracujeme a zašleme Vám veškeré potřebné informace k vyzvednutí. Zda je potřeba tisk přepravního štítku nebo zda jej doveze kurýr, víte už předem, tato informace je u každého přepravce rozepsaná. Pokud je ikona tiskárny přeškrtnutá, znamená to, že nemusíte štítek tisknout a doveze jej kurýr.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
tým ShipEx.cz
- © ShipEx Logistic