#1781 ŠTÍTEK

Ostatní

Dobrý den, vyplňuji formulář na odvoz balíčku a zjistila jsem , že je přeškrtnutý ŠTÍTEK. Prosím pěkně, můžete mi štítek se jménem a adresou vytisknout???. Jsem starší paní, nemám tiskárnu a ani bych to neuměla z mailu nechat vytisknout. Jestli to nemůžete udělat, tak bohužel nemohu balíček poslat.
Děkuji za pochopení.
Svobodová M.

M. Svobodová 21.08.2023 16:12

Odpověď

Dobrý den,

aby přeprava zásilky mohla proběhnout, je prvotně potřeba zadat objednávku přepravy na našich stránkách, kde zadáte rozměry a hmotnost zásilky a odkud a kam se zásilka posílá. Poté si vyberete z nabídky různých přepravců a v dalším kroku vyplníte konkrétní adresu vyzvednutí a doručení. Objednávku odešlete a zaplatíte, načež my objednávku zpracujeme a zašleme Vám veškeré potřebné informace k vyzvednutí. Zda je potřeba tisk přepravního štítku nebo zda jej doveze kurýr, víte už předem, tato informace je u každého přepravce rozepsaná. Pokud je ikona tiskárny přeškrtnutá, znamená to, že nemusíte štítek tisknout a doveze jej kurýr. 

S pozdravem a přáním pěkného dne,
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 22.08.2023 13:47
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro