#2980 telefonní kontakt

Ostatní

Dobrý den, v objednávce přepravy zásilky je požadováno telefonní číslo adresáta, ale já jen neznám. V kontaktech této společnosti žádné neuvádí. Bez telefonu mě nepustí objednávka k dalšímu kroku.

L. Dokoupilová 26.06.2024 00:24

Odpověď

Dobrý den, 

pro řádné vyzvednutí zásilky i doručení zásilky je vyžadováno telefonní číslo na odesílatele a příjemce. Bez něj by mohlo dojít k prodlení v doručení, případně v uložení balíku na depu, kde si jej může příjemce vyzvednout. V případě přepravy do skladu nějakého e-shopu většinou kurýři vědí, jak to s doručením je a k doručení tak dojde i v případě uvedení jiného tel. čísla. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 03.07.2024 13:55
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro