#2091 včerejší objednaná přeprava
Včera jsem vaším prostřednictvím objednala přepravu balíku do Holandska. Po zaplacení atd. mi byla nabídnuta registrace, tak jsem se tedy zaregistrovala, ale s mojí objednávkou se ten účet nespojil, protože jí to nevidí. Můžete mi to tam nějak přidat? Jinak je mi ta registrace přece k ničemu. Pokud souhlasí jméno a mailová adresa, očekávala bych, že se to automaticky propojí (jako je obvyklé na jiných webech). Od vás mám pouze potvrzující mail: Vyzvednutí zásilky [shipexlogistic#119988].
Děkuji za pomoc.
Odpověď
Dobrý den,
pokud jste objednávku vytvořila dříve než samotnou registraci, tak danou objednávku v historii neuvidíte. Ojednávka přepravy se v rámci Vašeho účtu promítne ve chvíli, kdy dojde k jejímu zadání až po samotném vytvoření registrace. Od této chvíle již budou Vaše objednávky v historii znát, je však potřeba abyste se vždy při objednávání přihlásila ke svému účtu. Děkujeme.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
tým ShipEx.cz
- © ShipEx Logistic