#2680 Zásilka 605115

Ostatní

Dobrý den,

máme uhrazený balíček číslo: 605115, platba proběhla on-line a stále mi nepřišel ani potvrzující e-mail a ani štítek. Je to běžné s časovou prodlevou?

Předem Vám děkuji za odpověď.

S pozdravem

L. Němečková

L. Němečková 26.03.2024 10:39

Odpověď

Dobrý den, 

dle trackingu je Vaše zásilka již vyzvednutá a na cestě k příjemci, věříme, že brzy dojde k doručení zásilky. Veškeré objednávky zpracováváme ručně, štítek k Vám tedy nedorazí autmaticky, ale až při ručním zpracování objednávky. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 28.03.2024 09:17
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro