#3347 změna adresy vyzvednutí balíku - storno přepravy - vytvoření nové

Ostatní

Vaše objednávka přepravy balíku vygenerovala špatné místo vyzvednutí balíku - jak mám změnit místo nebo storno a vytvořit novou objednávku, přeprava je už zaplacena

D. Dobešová 15.10.2024 15:29

Odpověď

Dobrý den, 

pokud je Váš dotaz aktuální, doporučujeme Vám kontaktovat náš zákaznický servis telefonicky nebo e-mailem. Ověříme adresu vyzvednutí zásilky i adresu doručení, aby přeprava zásilky proběhla v pořádku.

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz 

ShipEx.cz 01.11.2024 11:53
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro