#3308 Zobrazení mé zásilky

Ostatní

Proč se nezobrazuje moje zásilka po zadání jejího čísla ???

J. Kreml 08.10.2024 16:24

Odpověď

Dobrý den, 

pokud je Váš dotaz aktuální a po zadání čísla balíku do trackovacího pole skutečně nevidíte žádný stav, neváhejte nás kontaktovat telefonicky či e-mailem a po poskytnutí čísla objednávky Vám rádi prověříme stav. Věříme, že přeprava zásilky proběhne v pořádku. 

S pozdravem a přáním pěkného dne, 
tým ShipEx.cz

ShipEx.cz 11.10.2024 13:01
Zpět na výpis dotazů Odpovědět

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro