Vyzvednutí zásilek

Odpovědi na vaše nejčastější otázky

Jak získám číslo na řidiče?

Kontakty na řidiče bohužel neposkytujeme. Je to z toho důvodu, aby řidiči za jízdy nevolali a tím se neprodlužovalo doručování balíčků.

V kolik hodin mohu očekávat vyzvednutí balíku?

U společnosti DPD obdržíte v den vyzvednutí SMS zprávu s hodinovým rozmezím vyzvednutí. U společnosti UPS a TNT to bývá standardně mezi 10-15h, v případě Prahy mezi 13-16h. U některých lokalit se může čas vyzvednutí lišit.

Vyzvednete si přímo na adrese, nebo musíme přivézt k vám?

Standardní vyzvednutí je přímo na vámi zvolené adrese, můžete však doručit balíček na depo dopravce s námi poskytnutými dokumenty.

Vyzvednete si zásilku ještě dnes?

Pokud objednáte přepravu dopoledne, přepravce UPS a TNT vyzvedne zásilku ještě ten samý den. V Praze je u uvedených přepravců možné vyzvednutí i v odpoledních hodinách, je možné zadávat objednávky tedy i později, nejpozději však do 16:00 hod.

Kdy objednat přepravu, aby byla zásilka vyzvednuta dnes?

U přepravce UPS a TNT doporučujeme vytvořit objednávku do 11:00. U přepravce TOPTRANS do 8:30.

Pomůže mi kurýr se snesením zásilky?

Snesení zásilky je již na domluvě s konkrétním kurýrem. Pokud bude časový prostor, kurýr určitě rád pomůže.

Bude mě kurýr před vyzvednutím kontaktovat?

Kurýři nemají v podmínkách kontaktování odesílatele telefonicky, avšak většinou odesílateli volají, aby se domluvili na detailech vyzvednutí a vše proběhlo úspěšně.

S námi pošlete balík kamkoliv na světě

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro