Reklamace přepravy

Jak můžete reklamovat přepravu v případě:

  • zpoždění zásilky,
  • ztráty zásilky,
  • poškození zásilky.

 

Zpoždění zásilky

  • v případě zpoždění zásilky je odesílatel povinen reklamaci zahájit do sedmi dnů od data doručení písemně emailem na reklamace@shipex.cz
  • před odesláním balíku doporučujeme kontaktovat naše pracovníky a informovat se, zda je termín doručení garantován. Pokud je služba garantovaná a plánovaný čas doručení překročen, má zákazník nárok na kompenzaci
  • reklamace pozdního doručení lze uplatnit pro zásilky odeslané v rámci EU. Na většinu zásilek mimo EU nelze reklamaci uplatnit - podléhají proclení, které může proces doručení prodloužit.
  • kompenzaci za nedodání v termínu představuje rozdíl ceny mezi expresním a standardním doručením
  • upozorňujeme, že u balíků s váhou vyšší než 32 kg není poskytována záruka vrácení peněz

 

Ztráta zásilky

  • Váš balíček se ztratil? Kontaktujte neprodleně (nejpozději do 5 dní) naši společnost na email reklamace@shipex.cz. Následně bude zahájeno interní dohledávání.
  • K zadání dohledávání je potřeba nahlásit sledovací číslo zásilky, kontakty na odesílatele a příjemce, celkovou hodnotu zásilky, způsob balení, detailní popis zboží (případná sériová čísla atd.)

 

Poškození zásilky

  • v případě, že příjemce po převzetí zásilky zjistí, že je obsah poškozen, je potřeba sepsat s kurýrem škodní zápis a kontaktovat naši společnost písemně na email reklamace@shipex.cz
  • pokud převezmete zvenčí neporušený balík a později zjistíte, že je obsah poškozen, kontaktujte naši zákaznickou linku,  a to nejpozději do čtyř dní od data doručení. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel

 

Zároveň odešlete na e-mail reklamace@shipex.cz následující dokumenty:

  • fakturu za zboží, které bylo poškozeno včetně vyznačení daných položek a počtu poškozených kusů nebo prohlášení vykazující hodnotu zboží
  • fotodokumentaci, na níž je viditelný celý balík (výplňový materiál, obal, zboží, detail poškození)

 

Po zahájení reklamace může dorazit kurýr a přezkoumat zásilku.

 

Příjemce poškozené zásilky by neměl s balíkem manipulovat pro případnou škodní inspekci a předložit řidiči balík v takovém stavu, v jakém byl dodán.

 

Velké množství zásilek je poškozeno z důvodu nedostatečného obalu. Dbejte tedy na řádné zabalení, jedině tak předejdete případnému poškození. V případě zjištění nedostatečného balení není možno žádat kompenzaci.

 

Veškeré reklamace a nutné dokumenty zasílejte na e-mailovou adresu info@shipex.cz.

 

Tímto začne reklamační šetření, o jehož výsledku vás budeme informovat do třiceti dní.

 

Nenechte si utéct žádnou akci

E-mailová adresaZadejte platný email
Zavolejte nám
Jsme tu pro vás ve všední dny od 8:00 - 17:00 na telefonním čísle (+420) 730 779 555
Sledujte nás fb
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro
Platební metody - GoPay, MasterCard, VISA, Maestro