Jak můžete reklamovat přepravu v případě:
- zpoždění zásilky,
- ztráty zásilky,
- poškození zásilky.
Zpoždění zásilky
- v případě zpoždění zásilky je odesílatel povinen reklamaci zahájit do sedmi dnů od data doručení písemně emailem na reklamace@shipex.cz
- před odesláním balíku doporučujeme kontaktovat naše pracovníky a informovat se, zda je termín doručení garantován. Pokud je služba garantovaná a plánovaný čas doručení překročen, má zákazník nárok na kompenzaci
- reklamace pozdního doručení lze uplatnit pro zásilky odeslané v rámci EU. Na většinu zásilek mimo EU nelze reklamaci uplatnit - podléhají proclení, které může proces doručení prodloužit.
- kompenzaci za nedodání v termínu představuje rozdíl ceny mezi expresním a standardním doručením
- upozorňujeme, že u balíků s váhou vyšší než 32 kg není poskytována záruka vrácení peněz
Ztráta zásilky
- Váš balíček se ztratil? Kontaktujte neprodleně (nejpozději do 5 dní) naši společnost na email reklamace@shipex.cz. Následně bude zahájeno interní dohledávání.
- K zadání dohledávání je potřeba nahlásit sledovací číslo zásilky, kontakty na odesílatele a příjemce, celkovou hodnotu zásilky, způsob balení, detailní popis zboží (případná sériová čísla atd.)
Poškození zásilky
- v případě, že příjemce po převzetí zásilky zjistí, že je obsah poškozen, je potřeba sepsat s kurýrem škodní zápis a kontaktovat naši společnost písemně na email reklamace@shipex.cz
- pokud převezmete zvenčí neporušený balík a později zjistíte, že je obsah poškozen, kontaktujte naši zákaznickou linku, a to nejpozději do čtyř dní od data doručení. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel
Zároveň odešlete na e-mail reklamace@shipex.cz následující dokumenty:
- fakturu za zboží, které bylo poškozeno včetně vyznačení daných položek a počtu poškozených kusů nebo prohlášení vykazující hodnotu zboží
- fotodokumentaci, na níž je viditelný celý balík (výplňový materiál, obal, zboží, detail poškození)
Po zahájení reklamace může dorazit kurýr a přezkoumat zásilku.
Příjemce poškozené zásilky by neměl s balíkem manipulovat pro případnou škodní inspekci a předložit řidiči balík v takovém stavu, v jakém byl dodán.
Velké množství zásilek je poškozeno z důvodu nedostatečného obalu. Dbejte tedy na řádné zabalení, jedině tak předejdete případnému poškození. V případě zjištění nedostatečného balení není možno žádat kompenzaci.
Veškeré reklamace a nutné dokumenty zasílejte na e-mailovou adresu info@shipex.cz.
Tímto začne reklamační šetření, o jehož výsledku vás budeme informovat do třiceti dní.