Zásilku vyzvedneme na vámi zvolené adrese kdekoliv v České republice i zahraničí v pracovní dny. Na základě vytvořené objednávky vás budeme kontaktovat a domluvíme se na veškerých podrobnostech. Termín vyzvednutí přizpůsobíme vašim požadavkům.
Službu vyzvednutí nabízíme i pro zásilky obsahující vracené zboží zakoupené na eshopech. Balík s vráceným zbožím doručíme odesílateli.
Standardní vyzvednutí
- svozy v menších městech probíhají zpravidla v dopoledních hodinách
- v Praze, Ostravě, Brně a dalších větších městech probíhá vyzvednutí obvykle odpoledne, a to mezi 13-16 hodinou. V případě potřeby si můžete určit jiné čtyřhodinové rozmezí pro svoz vaší zásilky
- naši kurýři nekontaktují mimostátní telefonní čísla. V případě, že vyzvednutí probíhá v České republice, je nutné zadat telefonní číslo s českou telefonní předvolbou
- pokud nebudete na adrese v čase vyzvednutí přítomni, může zásilku vyzvednout jiná pověřená osoba
- po naplánování vyzvednutí je možné termín dodatečně upravit na jiný den
Expresní vyzvednutí
- postaráme se o vaše urgentní zásilky od vyzvednutí až po dodání příjemci
- dokážeme ji doručit již do druhého dne od objednání - u menších měst je ale nutné objednat svoz do 10:00
Přepravní služba bez vyzvednutí
- pro zákazníky, kteří nemohou být v době vyzvednutí na zvolené adrese, nabízíme možnost vlastního odvozu na depo dopravce, nebo doručení zásilky na naši adresu
- depo vyhovující vaší lokalitě vyhledáte na webových stránkách jednotlivých přepravců, nebo kontaktujte naši zákaznickou linku pro více informací
Jakékoliv změny týkající se adresy svozu, času a termínu vyzvednutí oznamte neprodleně telefonicky na naší zákaznické lince.