Jakým způsobem mohu změnit adresu doručení?
Jakoukoliv změnu v adrese doručení prosíme zaslat na náš e-mail s číslem objednávky, adresu rádi změníme.
Co se stane, když nebudu v den doručení na adrese?
Vyzvednutí můžeme naplánovat na jiný pracovní den, popř. u dopravců UPS, nebo TNT posunout čas vyzvednutí.
Řidič mě nezastihl, kdy mi doručíte zásilku?
Při doručování probíhají standardně 3 doručovací pokusy. V případě, že se nepodaří doručit balíček v jeden pracovní den, probíhá automaticky doručení den následující.
Jak dlouho bude trvat doručení mého balíku?
Doručení závisí na typu dopravce, kterého si zvolíte při objednání. Expresní službou doručujeme do 1 pracovního dne, standardní pak do 4-6 pracovních dnů.
Bude zásilka doručena přímo příjemci nebo na výdejní místo?
Zásilky jsou doručeny vždy na adresu příjemce. Nemusí si tedy nikam pro balíček chodit, je doručen na jeho adresu.
Dostanu informaci, že je balíček doručený?
Ano, o doručení Vám přijde upozornění přímo od dopravce, popřípadě se o doručení dozvíte ve sledování zásilky pod sledovacím číslem, které Vám bude při vytvoření objednávky odeslané.
Doručujete na P.O. box?
Na P.O. Box bohužel nedoručujeme, zásilka by měla být doručena do rukou příjemce. Doporučujeme tedy jinou adresu než P.O. BOX.
Mohu změnit adresu doručení příjemce?
Ano, prosíme, abyste změnu adresy a číslo objednávky napsali na náš email.
Doručujete zásilky i o víkendu?
O víkendu nedoručujeme, doručení probíhá pouze v pracovní dny. To samé platí i o vyzvednutí. Objednat je ale možné kdykoliv, a to i během víkendu. Objednávka bude zpracována nejbližší pracovní den.
Doručujete i ve svátky?
Ve svátky kurýři bohužel nedoručují, doručení i vyzvednutí probíhá pouze v pracovní dny.
Kategorie
Telefonní číslo na zákaznickou linku
(+420) 730 779 555
Nedaří se vám platba nebo máte jakýkoliv jiný problém s objednávkou?
Máte problém s objednávkou? Kontaktujte nás. Jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 - 17:00 hodin.
Naši operátoři hovoří následujícími jazyky: