Jde stornovat přeprava, která již byla uhrazena?
Objednávku můžete stornovat, a to písemně na náš e-mail nebo telefonicky na zákaznické lince.
Bude mi vrácena platba?
Platba bude vrácena na Váš bankovní účet do 14 dní od úhrady poštovného.
Poslala jsem balík příjemci, ale potřebuji ho vrátit zpět, půjde to?
Pokud je zásilka již na cestě k příjemci, nemůžeme garantovat, že se podaří balíček zastavit. Podobný případ jsme již také řešili a balíček se nám podařilo zdárně vrátit. Pokud k této situaci dojde, doporučujeme co nejdříve kontaktovat naši zákaznickou linku.
Příjemce odmítá zásilku, vrátí se zpět?
Pokud příjemce zásilku odmítne, vrací se automaticky zpět na adresu odesílatele a na jeho náklady.
Bude mi účtováno poštovné zpět?
Jestli se zásilka bude vracet zpátky z patřičných důvodů, je povinností odesílatele uhradit dle obchodních podmínek i přepravu zpět.
Kategorie
Telefonní číslo na zákaznickou linku
(+420) 730 779 555
Nedaří se vám platba nebo máte jakýkoliv jiný problém s objednávkou?
Máte problém s objednávkou? Kontaktujte nás. Jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 - 17:00 hodin.
Naši operátoři hovoří následujícími jazyky: