Mohu vytvořit objednávku i na více kusů?
Ano, v objednávkovém formuláři stačí zvolit tlačítko "Přidat balík".
Kde mohu sledovat zásilku?
Sledovat zásilku lze přímo na stránkách přepravce v sekci sledování. Stačí zadat tracking number a okamžitě vidíte, kde se zásilka nachází.
Mohu vytvořit objednávku, i když nejsem firma?
Samozřejmě, nabízíme služby nejen pro firmy, ale i pro soukromé osoby.
Přepravujete zásilky mezi zahraničními státy?
Tuto službu bohužel nenabízíme. Doručujeme z ČR do zahraničí, nebo ze zahraničí do ČR, a to i mimo EU.
Posíláte jen balíky, nebo i dopisy?
Přepravujeme nejen balíky, ale i expresní dopisy, palety nebo boxy.
Mám jinou adresu vyzvednutí a jinou fakturační adresu, nebude to problém?
V objednávce můžete vyplnit obě adresy – adresa svozu a fakturační adresa se mohou lišit.
Kategorie
Telefonní číslo na zákaznickou linku
(+420) 730 779 555
Nedaří se vám platba nebo máte jakýkoliv jiný problém s objednávkou?
Máte problém s objednávkou? Kontaktujte nás. Jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 - 17:00 hodin.
Naši operátoři hovoří následujícími jazyky: