Zásilka se poškodila, jak reklamovat?
Reklamaci bez odkladu nahlaste písemně na e-mail reklamace@shipex.cz. Požádáme vás o doplnění všech informací, které budou k případu potřeba a do 30 dní od zadání reklamace vás budeme informovat o výsledku. Pokud došlo k poškození, prosím ponechejte si obalový materiál kvůli případné škodní inspekci.
Co budu potřebovat k reklamaci?
Pokud byla zásilka poškozena, je nutné doplnit fakturu nebo čestné prohlášení s hodnotou zboží, fotografie poškozené zásilky, způsob a výši poškození a informaci o způsobu balení. V případě ztráty zásilek je potřeba doložit popis balení a zboží v zásilce, fakturu za zboží a nejlépe i fotografii zasílaného zboží. Při pozdním doručení expresních zásilek nám postačí pouze číslo objednávky.
Kdy bude reklamace ukončena?
Vyjádření k reklamaci Vám bude zasláno do 30 dní od doplnění všech požadovaných údajů.
Musím schovat obalový materiál?
Ano, je nutné jej ponechat pro případnou škodní inspekci.
Kategorie
Telefonní číslo na zákaznickou linku
(+420) 730 779 555
Nedaří se vám platba nebo máte jakýkoliv jiný problém s objednávkou?
Máte problém s objednávkou? Kontaktujte nás. Jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 - 17:00 hodin.
Naši operátoři hovoří následujícími jazyky: