Jak získám číslo na řidiče?
Kontakty na řidiče bohužel neposkytujeme. Je to z toho důvodu, aby řidiči za jízdy nevolali a tím se neprodlužovalo doručování balíčků.
V kolik hodin mohu očekávat vyzvednutí balíku?
U společnosti DPD obdržíte v den vyzvednutí SMS zprávu s hodinovým rozmezím vyzvednutí. U společnosti UPS a TNT to bývá standardně mezi 10-15h, v případě Prahy mezi 13-16h. U některých lokalit se může čas vyzvednutí lišit.
Vyzvednete si přímo na adrese, nebo musíme přivézt k vám?
Standardní vyzvednutí je přímo na vámi zvolené adrese, můžete však doručit balíček na depo dopravce s námi poskytnutými dokumenty.
Vyzvednete si zásilku ještě dnes?
Pokud objednáte přepravu dopoledne, přepravce UPS a TNT vyzvedne zásilku ještě ten samý den. V Praze je u uvedených přepravců možné vyzvednutí i v odpoledních hodinách, je možné zadávat objednávky tedy i později, nejpozději však do 16:00 hod.
Kdy objednat přepravu, aby byla zásilka vyzvednuta dnes?
U přepravce UPS a TNT doporučujeme vytvořit objednávku do 11:00. U přepravce TOPTRANS do 8:30.
Pomůže mi kurýr se snesením zásilky?
Snesení zásilky je již na domluvě s konkrétním kurýrem. Pokud bude časový prostor, kurýr určitě rád pomůže.
Bude mě kurýr před vyzvednutím kontaktovat?
Kurýři nemají v podmínkách kontaktování odesílatele telefonicky, avšak většinou odesílateli volají, aby se domluvili na detailech vyzvednutí a vše proběhlo úspěšně.
Kategorie
Telefonní číslo na zákaznickou linku
(+420) 730 779 555
Nedaří se vám platba nebo máte jakýkoliv jiný problém s objednávkou?
Máte problém s objednávkou? Kontaktujte nás. Jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 - 17:00 hodin.
Naši operátoři hovoří následujícími jazyky: